Willem Kluin en vv Kloosterburen gaan na dit seizoen zonder elkaar verder

Willem Kluin en VV Kloosterburen gaan na dit seizoen zonder elkaar verder.

Na dit seizoen zal Willem stoppen als hoofdtrainer van ons 1e elftal. Afgelopen periode hebben we veel gesprekken met elkaar gevoerd. Hieruit is gebleken dat de samenwerking van beide kanten goed bevalt maar dat twee verenigingen trainen/coachen te veel vraagt. Hierdoor heeft Willem aangegeven dat hij aankomend seizoen alleen trainer zal zijn van Baflo.  Willem heeft aangegeven dat hij het een erg moeilijke keuze vond en dat hij altijd klaar zal staan voor onze vereniging als dat nodig is.

Onder Willem heeft ons 1e elftal weer kleur gekregen en deed het weer mee om de prijzen. We willen hem dan ook bedanken voor zijn tomeloze inzet. Binnenkort zullen we een vacature plaatsen om een nieuwe trainer te vinden. Mocht je nou eerder interesse hebben? Neem dan contact op met: bestuur@vvkloosterburen.nl

Namens het bestuur,

Olger Jonker